joi, 7 august 2008

Vreau o viata normala, sa simt, sa merg, sa zambesc, sa visez....


Mã numesc Andrici Caudia, din Hateg , jud HD, sunt mamica lui Raul, un baietel de 1.5 luni care va cere ajutorul cu disperare !
Pe 1 februarie 2007 am dat nastere unui baietel dupã 43 de ore de travaliu în care el a suferit foarte mult, ceea ce i-a dãunat si sanatatii lui ( în tot acest timp de travaliu lichidul amiotic s-a modificat ceea ce a adus la neoxigenarea creierului copiilului meu iar în urma acestei neoxigenari a facut o leziune hipoxica sechelarã de unde au degenerat si celelalte diagnosticuri ). La externarea din maternitate mi s-a spus ca este un copil perfect sãnatos , dar la o saptamana de la externate intro seara copilasul meu s-a învinetit pentru o perioadã scurta de timp. In ziua urmatoare am fost la medicul de familie si i-am povestit, la care el a zis cã dacã se va mai întampla sã îl caut sã vinã acasã sã-l vada , neîmpacata fiind am fost sã consult si un pediatru care a hotarât sã ma interneze cu baiatul pentru investigatii, în urma investigatilor fãcute nu a iesit ca ar avea cevadar dupa câteva zile am observant cã, Raul s-a învinetit iarãsi dar totodatã s-a înclestat total si a dat ochii peste cap, in acel moment mi-am luat baiatul in brate si am plecat la spital, acolo i s-au facut analize la urgentã si ceea ce au considerat medici cã este necesar, neputându-l scoate din aceea stare, am fost trimisa in altã clinica in Deva , unde am stat 2 sãptamani unde nu am fost multumitã de raspunsurile date de medici de acolo si am cerut trimiterea întro clinica mai mare. Am fost trimis la Bucuresti la “Victor Gomoiu “de unde am venit cum am plecat ba mai mult cu o pneumonie fff mare de care nu am fost tratati ,ne-am reinternat in Hateg pt pneumonie si la o sãptamanã dupa externare am plecat spre Tg Mures la NPI unde am întalnit un medic extraordinar caruia ii suntem ffff recunoscatori ,acest medic s-a ocupat si se ocupa de cazul nostru cu multa responsabilitate, la sfatul dansului mergem la recuperare la Sibiu la spitalul nr 3 “Gheorghe Pedra “.

În acest spital de recuperare am auzit de clinica de recuperare din Ucraina unde am facut o programare pe 05/11/2008 de unde am primit confirmarea si factura, însã factura este de 3200 de euro pentru prima serie de tratament iarasi copilasul meu are nevoie de mai multe seri de tratament. De aceea va rog sfatuiti-mã, ajutati-mã sa îmi fac copilul bine, sa fie si el cat de cat un copilsanatos! Pentru orice sfat si ajutor va rog contactati-mã la adresa:
raul.andrici@yahoo.com sau
la nr de tel 0766 290 462
Banca Transilvania cont RO58BTRL02201201T85304XX ROL deschis la agentia Hateg ,titular cont Andrici Claudia Loredana
Va multumesc din suflet ! O mamica disperata

11 comentarii:

Ana spunea...

Haideti sa-l ajutam pe Raul, un copil nevinovat, bolnav din cauza soartei deloc blanda si a unor medici. Merita o viata normala, sa stea in picioruse, sa mearga, sa vorbeasca normal. Sa ii oferim mamei lui, Claudia, niste sfaturi, un ajutor financiar pt a face tratamentul necesar sa fie sanatos.

freealy spunea...

De ce trebuie sa sufere niste copii nevinovati din cauza unor doctori care nu sunt in stare sa-si faca meseria asa cum trebuie?De ce soarta ne loveste asa crunt uneori? De ce noi? Raspunsurile la intrebarile noastre intarzie sa apara. Dar,Claudia,tu si sotul tau sa nu renuntati sa va vedeti copilul sanatos,jucandu-se ,razand in hohote...Dumnezeu sa va ajute in ceea ce faceti!

Anonim spunea...

Sa va ajute Domnul sa strangeti banii necesari pentru tratamentul de la clinica din Ucraina si sa-l faceti bine pe Raul. Multa putere va doresc sa scapati cu bine de ''crucea'' pe care o duceti. Credinta-n Dumnezeu aduce speranta si alinare sufletelor lovite de soarta.
Dumnezeu sa ne ajute!

dana spunea...

Cei ce avem copii acasa stim ce inseamna primul cuvant rostit de copilul nostru primul pas facut de copilul nostru sau prima zii de scoala.haideti sa intindem o mana de ajutor lui Raul astfel incat sa poata rosti si el primul cuvant si sa poata merge pe picioarele lui in prima zi de scoala.Sa il ajutam sa aiba o copilarie fericita si sa se poata juca si el alaturi de alti copii.Iti doresc multa sanatate Raul sa cresti mare si sa ii faci fericiti pe mami si pe tati!Multa multa sanatate!Si tie Claudia multa credinta in Dumnezeu si multa putere!Dumnezeu sa va ajute sa strangeti banii necesari pentru tratamentele din Ucraina!

Anonim spunea...

http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/09/17/nu-am-motive-sa-zambesc
.
http://danterteci.blogspot.com/2008/09/l-ajutm-pe-raul.html

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

Sunt Loredana Beretta un creditor împrumut privat, care face diferite tipuri de împrumuturi în țările Internațional de urgență cu rată a dobânzii de 3% dacă este interesat amabilitatea Contactați-mă prin e-mail: loredana.beretta40@gmail.com

Motto: Fericirea ta este satisfactia noastra

Trăim de motto-ul nostru, te putem ajuta

Patricia Kingsman prestamos spunea...

Buna,

Aici vine un împrumut la prețuri accesibile, care va schimba viața pentru totdeauna, eu sunt doamna Patricia Kingsman un creditor împrumut certificat, am oferi împrumut pentru sectoarele individuale și publice, care au nevoie de asistență financiară într-o rată scăzută a dobânzii de 2%. Bad credit acceptabil, Termenii și Condițiile sunt foarte simple si considerate.You nu va regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece i se va face sa zambesti.

Am dna Patricia Kingsman, va face cel mai bun dintre serviciile mele pentru toți debitorii legitime. Niciodată nu vei fi dezamăgit de mine în această tranzacție, pentru că nu s-au născut pentru a fi un loser.Any clienti interesati trebuie sa ma contactati cat mai urgent prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com pentru veniturile suplimentare.

Serviciile noastre includ următoarele:

* Credite personale
* credite de consolidare a datoriei
* Credite pentru afaceri
* Credite Educație
* Credit ipotecar
* Garantate de împrumut
* Împrumut fără garanții
* Ipoteca Credite
* Payday off Credite
* Student Credite
* Credite comerciale
* Credite auto
* Investiții Credite
* Credite de Dezvoltare
* Achiziționarea de Credite
* Credite de constructii

Vă rugăm să completați formularul de cerere de mai jos și de a lua înapoi dacă este interesat și te vei bucura de a ști un creditor de împrumut cum ar fi

D-na Patricia Kingsman.

DATE Imprumutatului

1) Nume: Full
2) Țara:
3) abordează:
4) Stat:
5) Sex:
6) Stare civilă:
7) Ocupatia:
8) Numărul de telefon:
9) Venit lunar:
10) Înainte de rude:
11) Suma creditului necesar:
12) Durata de împrumut:
13) Scopul creditului:
14) Data specifică aveți nevoie de împrumut:

De îndată ce veți completa formularul de mai sus, vă voi trimite-mi împrumut Termeni și condiții de ASAP pentru ca noi să procedeze.

va fi așteaptă cu nerăbdare să aud de la tine, astfel încât să se procedeze. Cu respect,

E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Patricia Kingsman prestamos spunea...

Numele meu este doamna Patricia Kingsman suntem un nou creditori împrumut legit din 2016 și ne place pentru a ajuta orice tat organism au nevoie de ajutor financiar le oferim ca de la euro 500,000.00 și euro 5,000,000.00 și mai sus rezultă că, deci, dacă aveți nevoie de ajutor cu amabilitate ne trimiteti un e-mail la: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, astfel încât tranzacția dvs. de împrumut poate avea loc acum va fi cu împrumut în următoarele 24 de ore, este un transfer rapid și este în siguranță, fără nici o întârziere. Asa ca e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com dacă este interesat.

E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Elena spunea...

Salutare tuturor!
Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: dantecooperativehelp@hotmail.com pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

Mulțumiri
Maria

Elena Nino spunea...

Dragi solicitanți de împrumuturi

Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com

Nume:
Suma necesară:
Durata împrumutului:
Numar de mobil:

Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu
ÎNCREDERE
Elena

alaturi de ingeri....visand la primul pas

alaturi de ingeri....visand la primul pas