joi, 21 februarie 2013

Eu sunt Raul, un baietel bolnav, din Hateg, judetul Hunedoara, si am o poveste de viata extraordinara, desi am doar cativa anisori . Pe 1 februarie 2007, dupa 43 de ore de travaliu, in care ne-am chinuit mult si eu si mamica mea, m-am nascut . Nasterea in sine a fost momentul declansator ce a determinat starea mea de sanatate foarte precara: in timpul travaliului lichidul amiotic s-a modificat si astfel creierul nu s-a oxigenat cateva minute. S-a produs o leziune hipoxica sechelara de unde au degenerat si celelalte diagnostice. La externarea din maternitate medicii au spus ca sunt un copil perfect sanatos, dar, la o saptamana de la externare, intr-o seara am facut prima convulsie: m-am invinetit pentru cateva secunde. In ziua urmatoare mamica mea m-a dus la medicul de familie si…atunci a inceput “marea aventura”. Au urmat alte convulsii, internari, investigatii prin mai multe spitale din Romania. La doar doua luni am primit urmatoarele diagnostice: 1. Tetrapareza spastica (cu sindrom cerebelos); 2. Retard psihic moderat usor cu elemente de autism; 3. Epilepsie cu crize focale motorii drepte; 4. Craniostenoza (Branhicefalie). Am un tratament cu diverse medicamente, perioade de recuperare pe la clinici in Targu Mures, Zalau, Timisoara, Sibiu si chiar in Ucraina. Medicii au spus ca prin terapie pot trata tetrapareza, insa epilepsia detine controlul in ceea ce priveste starea mea si crizele epileptice foarte grave au fost si sunt cumplite. Un status epileptic foarte foarte grav i-au determinat pe medici sa ma intubeze timp de 9 zile, chiar la sfarsitul anului 2012. Am trecut prin stari cumplite: ventilatie artificiala, stabilizare grea, tratament modificat. Aflandu-ma internat la Targu Mures mamica mea, Claudia Andrici, a consultat parerea unui medic specializat in echografii/radiografii care, dupa ce a analizat RMN-urile mele, a venit cu o recomandare: o interventie chirurgicala in Austria, Germania sau Franta. O interventie care consta in amplasarea unor electrozi pe creier pentru a se depista cu exactitate cauza statusurilor epileptice ce imi pun viata in pericol. Statusurile epileptice sunt din ce in ce mai dese, iar dupa ultimul eveniment am ajuns intr-o stare aproape inerta. Acum nu mai pot sa imi sustin capul, nu pot manca normal, nu pot sta nici macar in sezut, nu pot sa ma joc. Inainte de ultimul status eram bine, reactionam bine, stateam in picioare, faceam pasi, ma puteam juca. Fratiorul meu mic incearca sa se joace cu mine, dar eu nu pot. In acest moment urmez tratament cu depakine 300, crono, topiramat, rivotril, lamictal, synachten, acetozolamida si vitamina b6; toate acestea pentru epilepsie. Si astept o parere, un sfat care imi pot aduce beneficii, poate chiar o stare de sanatate mai buna. Puteti sa imi contactati familia la una din adresele de mail: claudialore81@yahoo.com / raul.andrici@yahoo.com / ana_maria.andrici@yahoo.com sau la nr. de tel. 0769 601739. Daca doriti sa ma ajutati financiar o puteti face la Banca Transilvania, cont: RO58BTRL02201201T85304XX ROL deschis la agentia Hateg, titular cont Andrici Claudia Loredana.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

Anonim spunea...

Voi recomanda oricui caută împrumut de afaceri către Le_Meridian, m-au ajutat cu un împrumut de patru milioane USD pentru a-mi începe afacerea de quilting și a fost rapid Când am obținut un împrumut de la ei, a fost surprinzător de ușor de lucrat cu ei. Ele pot finanța până la suma de 500.000.000.000 de dolari (cinci sute de milioane de dolari) în orice regiune a lumii, atâta timp cât există 1,9% ROI pot fi garantate pentru proiecte. Procesul a fost rapid și sigur. A fost cu siguranță o experiență pozitivă. Evitați escrocii de aici și contactați serviciul de finanțare Le_Meridian activat. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. dacă sunteți în căutarea unui împrumut de afaceri.

alaturi de ingeri....visand la primul pas

alaturi de ingeri....visand la primul pas