vineri, 5 noiembrie 2010

Am revenit

La Sibiu am auzit de o clinica de recuperare din Ucraina si am facut eforturi mari sa strangem 3200 euro si cu ajutorul Lui Dumnezeu,cu un credit la banca si cu bunavointa oamenilor am ajuns pe 05.11.2008 in Ucraina,cu foarte mari sperante.Acolo am stat 2 saptamani.
Pe data de 03.12.2008 Raul intra din nou intr-un status epileptic,desi pana atunci impreuna cu medicul de la Tg. Mures am reusit sa stopam crizele epileptice.Am mers cu el la urgenta si de aici ne-au trimis de urgenta in Deva unde au incercat timp de 4 ore sa il scoata din status insa fara rezultat si ne-au trims cu SMURD-ul la Timisoara. A iesit din status pe drum.Ajungand acolo la ATI am facut din nou o serie de investigati si am fost trimisi la neurologie la dr Dumitriu Simona care impreuna cu dr Craciun de la ATI l-au diagnosticat cu :- cerebelita, epilepsie cu crize partiale ,paralizie cerebrala prin suferinta,hipoxie ischemica cu tretrapareza flasca piramidala -extrapiramidala ,retard sever in achizitie psihomotorie si i-a fost stabilita o alta schema de tratament.De aici ni s-a recomandat sa mergem la recuperare si la Zalau ceea ce am si facut.Am renuntat sa mai mergem la Tg Mures si mergeam constant la Sibiu,Timisoara si Zalau numai sa imi vad puiul mergand si sa-l aud vorbind intr-o buna zi.Motoriu a recuperat binisor,mergea pe marginea patului insa psihic deloc,nu vorbeste decat maxim 10 cuvinte.Pana in vara acestui an cand Raul a inceput cu un episod cu crize din ce in ce mai dese pe parcursul unei zile si am plecat la Deva unde am stat internati o saptamana,ni s-a schimbat tratamentul dar fara nici un rezultat si am plecat la Timisoara unde am mai stat o saptamana internati si aici ne-au fost stopate crizele si am fost externati.Insa dupa o saptamana Raul intra iar in status si am ajuns cu el iar la Timisoara de urgenta si dupa 6 ore de status reusesc medicii de aici sa-l stabilizeze insa doar pentru cateva ore ca intra iar si iar i-au fost administrate cele mai puternice medicamente ca sa-l scoata din status care a durat in total vreo 20 de ore.Dupa aceste 20 de ore de status Raul a pierdut foarte mult motoriu,nu mai statea nici in fundulet si a facut si o pareza pe partea dreapta.Aici la Timisoara am stat internati o luna si printre multele analize care i s-au facut la cele de sange si urocultura rezultatul a fost o infectie cu klebsiella un microb intraspitalicesc si ni s-a interzis sa mai mergem cu el la recuperari timp de un an pana isi mai recapata din imunitate.De aici am fost externati cu urmatorul diagnostic: epilepsie cu crize polimorfe,tetrapareza spastica sechelara, paralizie cerebrala ,hidronefroza dreapta gradul 1,retard psihomotor sever cu elemente de autism.De asta-vara si pana acum Raul a mai avut doua episoade cu statusuri insa si-a revenit la urgenta aici in Hateg fiindca le-am spus medicilor ce sa ii administrezesi nu au mai durat asa mult si nici n-am mai ajuns la Timisoara.
Acum medicii de la Deva ne-au recomandat un medic neurolog si o clinica din Franta,insa costa foarte mult si imi doresc din suflet sa reusesc sa ajung cu el acolo sa i se stabileasca un diagnostic concret,ca am ajuns sa cred ca aici Raul a ajuns cobaiul medicilor romani.
Am inceput acasa recuperarea cu o terapeuta 15 zile pe luna si Raul si-a mai revenit a inceput sa stea iar in fundulet,chiar pune si piciorusul drept in pamant asa usor,la mana mai avem de recuperate,insa terapeutul costa 450 lei pe luna si sedintele de psihologopedie ne costa 250 lei pe luna si noi din salariul sotului si indemnizatia de handicap pe care o iau pentru Raul nu ne prea permitem ca pe langa sedintele de terapie si logopedie trebuie sa ii luam si de mancare si pampersi 2 baxuri pe luna.
Aceasta e povestea noastra si ii rugam pe cei ce pot si vor sa ne ajute sa strangem banii necesari pentru terapiile lui Raul si pentru plecarea in Franta.
Va multumim!




5 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt Loredana Beretta un creditor împrumut privat, care face diferite tipuri de împrumuturi în țările Internațional de urgență cu rată a dobânzii de 3% dacă este interesat amabilitatea Contactați-mă prin e-mail: loredana.beretta40@gmail.com

Motto: Fericirea ta este satisfactia noastra

Trăim de motto-ul nostru, te putem ajuta

ESTHER PATRICK spunea...

Buna,
Sunt dna Esther Patrick, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
(estherpatrick83@gmail.com)

Anonymous spunea...

VREAȚI NICIODATĂ UN SOCIETATE DE ÎMPRUMUT A AFACERII?

Am oferit peste 20 de miliarde de dolari în împrumuturi de afaceri pentru peste 30.000 de proprietari de afaceri la fel ca dumneavoastră. Folosim propria noastră tehnologie de risc desemnată pentru a vă oferi dreptul la împrumut de afaceri pentru a vă putea dezvolta afacerea. Serviciile noastre sunt rapide și fiabile, împrumuturile sunt aprobate în termen de 24 de ore de la aplicarea cu succes. Oferim credite de la o gamă minimă de 10.000 $ la un maxim de 1 miliard de dolari.

Te afli într-un pic de probleme cu facturile neplătite și nu știi în ce direcție să merg sau unde să te întorci? Dar despre găsirea unei firme de renume pentru consolidarea datoriilor, care vă poate ajuta să reduceți rata lunară, astfel încât să aveți opțiuni de rambursare la prețuri accesibile, precum și să respirați atunci când vine vorba de sfârșitul lunii și facturile trebuie plătite? Serviciul de împrumut instant este răspunsul. Reduceți plățile pentru a ușura
solicitați cheltuieli lunare. E-mail (instantloanservice60@yahoo.com)


Serviciile noastre includ următoarele:

* Împrumut de proprietate Achiziții
* Credite pentru camioane
* Imprumuturi personale
* Împrumuturi de consolidare a datoriilor
* Credite auto
* Credite de afaceri
* Împrumuturi pentru educație
* Credit ipotecar
* Credite de refinanțare
* Imprumut pentru casa

Vă oferim un împrumut cu o rată scăzută a dobânzii de 2% și o durată a împrumutului de la 1 până la 30 de ani pentru a rambursa împrumutul (sigur și negarantat). Nu țineți problemele financiare pentru dvs. pentru a nu fi stăpânul datoriilor sau stresul financiar. NOTĂ: Țineți minte că va dura doar mai puțin de 24 de ore pentru a vă procesa fișierul este 100% garantat, indiferent de Credit Score.We sunt certificate și intimitatea dvs. este 100% sigură cu noi. Nu vă faceți griji
împrumuturile sau finanțările.


Cu stimă,
Dr. Jorge Jimenez

Elena spunea...

Salutare tuturor!
Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: dantecooperativehelp@hotmail.com pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

Mulțumiri
Maria

Anonim spunea...

Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
Mulțumesc, Busarakham.

alaturi de ingeri....visand la primul pas

alaturi de ingeri....visand la primul pas